بیماری کلیوی مزمن و کم خونی داسی شکل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری سلول داسی شکل و یا کم خونی داسی شکل یک بیماری جدی ناشی از تعویض از یک اسید آمینه در هموگلوبین از بیماری rojos.Esta خون می تواند به صدمه دائمی به ارگان های مختلف مانند کلیه ها می شود. امروز، ما از نارسایی مزمن کلیه و سلول داسی شکل صحبت کنید.

چگونه داسی شکل بیماری کلیه می شود؟

اول، ما باید بدانند این بیماری سلول داسی شکل یک اختلال ژنتیکی است و در برخی موارد، این بیماری رخ می بسیار، بسیار به سرعت. فرصت های سلول های قرمز خون به شکل یک شکل داس. به طور معمول، سلول های قرمز خون می تواند حدود 120 روز زندگی می کنند، اما سلول های داسی شکل می تواند تنها 10-20 روز زندگی می کنند. این به راحتی می توانید القاء کم خونی.

سلول های قرمز خون Sickled معمولا گروه بندی و ناتوانی پایبندی به دیواره های رگ های خون، منجر به انسداد جریان خون و گردش خون ضعیف است. بدون خون به اندازه کافی و اکسیژن، سلولهای سراسر بدن عمل می توان به راحتی آسیب دیده. از آنجا که کلیه یک لینک مستقیم با گردش خون، آنها را به راحتی حمله کردند. در نهایت، کلیه ها متوقف کردن کار به آرامی.

به نوبه خود، مشکل کلیوی، کم خونی سلول داسی شکل بدتر

علاوه بر فیلتر کردن خون، تولید EPO دیگر تابع مهم کلیوی است. وقتی کلیه ها صدمه می بیند، آنها قادر به تولید به اندازه کافی EPO نیست. سپس، تبدیل به سلول های قرمز خون کمتر است. بدون شک این می تواند کم خونی در بیماران با سهولت را تشدید کنند.

درمان برای کنترل نارسایی مزمن کلیه و سلول داسی شکل

در حال حاضر، هیچ درمان خاصی برای Sickle Cell وجود دارد. اگر وضعیت بیمار جدی است، آنها را به شرایط درمان در بیمارستان، و پزشکان را انتقال خون، تزریق مایعات، مسکن و آنتی بیوتیک به بیماران خود.

همانطور که برای صدمه به کلیه،یکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی و پاک کردن خون آلودگی درمانی می تواند کمک به آسیب کلیوی معکوس می باشد. با این حال، اگر همه از عملکرد کلیه از دست داده است، شما ممکن است نیاز به انجام دیالیز از پیوند خون و یا کلیه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمانهای موثر برای این مشکلات، شما می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل یا ترک یک پیام در فرم زیر وارد نمایید.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1850.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، درمان نارسایی مزمن کلیه، کم خونی داسی شکل ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: